ΓΙΑΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΕΡΑΚΙΑ ΣΕ ΤΟΥΡΤΕΣ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ;


Πολλοί αρχαίοι πολιτισμοί πίστευαν ότι ο καπνός μεταφέρει τις προσευχές τους στους ουρανούς. Μπορεί το σημερινό έθιμο του να κάνουμε κάποια
ευχή πριν σβήσουμε τα κεριά να προέρχεται από αυτό ακριβώς το πράγμα.
Άλλοι πιστεύουν πως τα κεράκια στις τούρτες γενεθλίων τα ξεκίνησαν οι Γερμανοί. Το 1746, ο κόμης Ludwig Von Zinzindorf γιόρτασε τα γενέθλια του με μια μεγάλη γιορτή. Και φυσικά με τούρτα και κεριά.
Οι Γερμανοί γιόρταζαν με κεριά το Kinderfest, μια γιορτή γενεθλίων για μικρά παιδιά στα 1700. Άναβαν ένα κερί και το τοποθετούσαν σε μια τούρτα για να συμβολίσουν "το φως της ζωής".

http://periergaa.blogspot.gr/

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

item